Call Center GRAWE

Pentru notificarea unui dosar de daună, ai nevoie de următoarele:

  • Datele de identificare și de contact ale persoanelor implicate în eveniment, în special ale celui care face avizarea, ale persoanei ce conducea autovehiculul atât cel asigurat, cât și cel păgubit – dacă este cazul;
  • Cauzele și împrejurările în care s-a produs evenimentul, inclusiv detalii despre locul evenimentului și momentul producerii acestuia – dataora;
  • Datele de identificare ale autovehiculelor implicate în eveniment;
  • Detalii privind locația și starea vehiculului avariat (dacă este sau nu deplasabil);

Servicii completeintr-un singurservice auto!

Dosar Dauna

Constatare daune și deschiderea dosarului de dauna Grawe. Direct, fara programare prin call center!
Detalii

Platforma

Tractare pe platforma. Recuperam autovehiculul de la locatia accidentului si il transportam gratuit.
Detalii

Reparatie

Reparații cu piese originale sau omologate. Oferim garanția unor lucrări de reparație auto de calitate.
Detalii

Masina la Schimb

Masina la schimb, in mod gratuit pe perioada reparatiei.
Detalii

Servicii Gratuite

Serviciu gratuit clienților cu o poliță RCA Grawe valabilă, implicați într-un accident auto.
Detalii

Aparatura moderna

Dispunem de echipamente moderne de service.
Detalii

Acte necesare

Documentele necesare avizării pentru constatarea daunei auto Grawe:

  • Polița de asigurare(original și copie)
  • Seria si tichetul RCA (sau Cartea Verde, in cazul in care celalalt autovehicul este inmatriculat in strainatate)
  • Cartea de identitatesau Certificatul de inmatriculare al autovehiculului (original și copie)
  • Permisul de conducereal persoanei care a condus autovehiculul avariat (original și copie)
  • Documente eliberate de autorități (poliție / pompieri s.a.) sau formularul de constatare amiabilă, după caz
  • Alte documenteîn funcție de evenimentul produs

Atentie!

Serviciile noastre sunt valabile daca reparatia se efectueaza in incinta unitatii noastre reparatoare!